Strategie en uitwerking   marketingmiddelen  

Blinckk

Bouwen aan een sterk merk en de juiste doelgroep bereiken? Neem contact met ons op.

TEKST VAN DE WEBSITE

Tandartspraktijk Alphen aan den Rijn

 wie is blinckk  

Blinckk is een betrouwbare partner waar je op kunt bouwen op het gebied van relatiegeschenken en themapakketten. Van A tot Z nemen zij alles voor je uit handen. Blinckk verrast je graag door middel van creatieve ideeën, geen vraag is te gek! Ook verrassen ze jou met snelle offertes en leveringen, waarmee je jouw klant versteld zult staan.

 Vraag van onze opdrachtgever  

“Wij zijn het merk Blinckk gestart maar hebben hulp nodig bij het in de markt zetten van ons merk. Kunnen jullie ons hierbij helpen?”

positionering

Een sterk merk bouwen begint met een stevige basis. Het begint bij het bepalen van jouw positionering, de plek die je inneemt in de markt, en het brein van jouw doelgroep. Wat is jouw doel? Wie wil je aanspreken? En wat ga je precies vertellen? Het ultieme doel is om een loyale fanbase te creëren, die niet snel afwijkt van hun voorkeursmerk. Met de juiste basis laat je een merk leven en geef je het een persoonlijkheid. De positionering is belangrijk voor ieder
merk, van groot tot klein en van jong tot ervaren.

onze aanpak

In acht stappen hebben we de positionering van dit nieuwe merk bepaald. De eerste zeven stappen zijn: concurrentie, doelgroep, klantinzicht, merkvoordelen, waarden en persoonlijkheid, geloofwaardigheid en hét verschil. De laatste stap is de merkessentie. Dit is een samenvatting van alle voorgaande stappen, samengevat in slecht 1 of enkele woorden. 

Samen met de klant hebben onze campagne- en accountmanagers de inhoud van deze stappen bepaald. De positionering is uitgewerkt in een compleet verslag. Dit verslag vormde de basis  voor het uitwerken van de customer journeys en het marketingplan van Blinckk.

 Op basis van het marketingplan zijn vervolgens de volgende middelen uitgewerkt; moderne website, opvallende social media en een gave lanceringscampagne met een Direct Mail.

RESULTAAt

De open rate van de verzonden nieuwsbrieven van Blinckk is rond de 35%, dit is ruim boven de benchmark in de branche. Daarnaast is er een sterke piek  waar te nemen in het aantal websitebezoekers na het verzenden van de nieuwsbrieven en het plaatsen van een social media post en het verzenden van een Direct Mail (DM).  Het aantal volgers op LinkedIn stijgt maandelijks met zo'n 10%.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

 #connect  

Toob  // Directeur
toob@burotoob.nl
Julia  //  Campagne- Accountmanager
julia@burotoob.nl
Anouk  //  Campagne- Accountmanager
anouk@burotoob.nl
Femke  //  Campagne- Accountmanager

femke@burotoob.nl

 #FindUs  

Prins Bernhardlaan 6
2405 VZ Alphen aan den Rijn
(parkeren kan achter ons pand)