Restaurant ’t Amsterdammertje in Loenen aan de Vecht is al meer dan tien jaar trotse bezitter van één Michelinster. De creativiteit van Chef-kok André Gerrits, zijn vrouw Geneviève en het team kent geen grenzen. Dit zie je terug in wereldse creaties in het restaurant en sinds kort ook in de twee nieuwe bedrijven. Bij delicatessenzaak Marché ’t Amsterdammertje en bistro en hotel in één Bistrotel ’t Amsterdammertje, staat de beleving van de gast altijd centraal.
Social Media zijn niet meer weg te denken uit het medialandschap. Ook in 2022 zijn we weer meer social media platforms gaan gebruiken en besteden we meer minuten op deze platforms, in vergelijking tot de voorgaande jaren (Newcom Research & Consultancy, 2022). Via deze platforms kun je dus gemakkelijk en snel jouw doelgroep bereiken en kun je vertellen wat je zelf wil. Dan moet je wel weten waar jouw doelgroep is en hoe deze aangesproken wil worden.
Eerst bepalen we wat we willen bereiken en voor wie. Daarna kijken we pas hoe we dit gaan doen en op welke kanalen. Buro Toob ontzorgt Restaurant ’t Amsterdammertje en de twee zusterbedrijven, Bistrotel en Marché door de complete social media te beheren. We plaatsen niet zomaar wat berichten, maar werken vanuit een contentstrategie.
Door een always-on strategie voor ieder bedrijf in combinatie met gezamenlijke campagnes, komt een eigen identiteit en kernboodschap per bedrijf naar voren. Terwijl tegelijkertijd de drie bedrijven hetzelfde gevoel en sfeer uitstralen op de verschillende kanalen. We monitoren de verschillende accounts met behulp van Coosto. Zo kunnen we met behulp van statistieken verder onze doelen bereiken.
Toob // Directeur
toob@burotoob.nl
Julia // Campagne- Accountmanager
julia@burotoob.nl
Anouk // Campagne- Accountmanager
anouk@burotoob.nl
Femke // Campagne- Accountmanager
femke@burotoob.nl
Prins Bernhardlaan 6
2405 VZ Alphen aan den Rijn
(parkeren kan achter ons pand)
KVK nummer: 28099374